dum i hela huve?..

KOMENTAR:

1.Daniela Berg om låg tjej!:
Och juste, bara för att du får ett mail av en läsare och sen att du va med när jag la ut den kan du inte säga åt mig vad jag ska göra. Haha shit, skaffa dig ett liv och lägg ner. 

Om hon skulle ringa skulle jag snacka med henne? Vrf skulle jag va rädd för en utskällning? Och du är ju inte så ball du heller. Faktiskt..


2.Daniela Berg om låg tjej!:
Haha snälla Linn du vet inte ett piss om mig. Du har väl inget med det här å göra? eller har du de? tror inte det. Så lägg ner själv. Okej?

SVAR 1: Hahaha herrugud...Har jag sagt att jag kan det eller? nej! Tycker bara det är allmänt lågt av dig att ha en Goodiebag tävling och sedan inte skicka iväg grejerna till vinnaren?
Har redan ett underbart liv!
Förresten vad ska jag lägga ner med, att jag bryr mig eller? Det är inte jag som håller på att ljuger, det är inte jag som har gjort fel så varför daniela?
seriously?..

SVAR 2: Vet jag inte säker inte..du har väl ljugit om vem du är igentligen, som allting annat..
Nej det har jag väl inte, fick ett mail bara, och hon var ledsen och besviken...Eftersom du hade lovat och skicka grejerna, det är väl det hela tävlingen går ut på vem som ska vinna hem priset?..Eller man kanske bara ska sitta där och bara varit glad över att man vunnit en tävling?.
Bryr mig igentligen inte ett skit, tycker det bara är allmänt lågt och patetiskt av dig.








. Okej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf? ni som umgicks så mycket i thailand, vad hände?

2011-07-28 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0