låg tjej!

KOMENTAR:

Maja  ([email protected])
om Cissi Gästbloggar!:
Hej!
För ett halvår sedan ungefär vann jag en tävling på din kompis dannies blogg, om massa fina sminksaker. Jag var jättelycklig, väntade och väntade på goodiebagen men den kom aldrig! Jag har försökt kontakta henne men hon svarar aldrig! Och nu har hon lösen på bloggen. Jag tycker att det är riktigt lågt ifalll hon inte tänker skicka den! Jag vet att det inte är ditt fel men jag undrar om du kan hjälpa mig att hälsa den här kommentaren och att jag fortfarande väntar. ;)
Tack på förhand!


SVAR: Hej, jadu..
Om jag får säga det sjäv, så kommer hon aldrig skicka den!
Grymt lågt av henne tycker jag, och lägga ut tävlingar och sen inte hålla vad hon lovat, menmen.
Hon är ju som hon är..och kan inte göra något åt det+ att jag inte gillar henne.
Sök upp hennes hem nummer och ring eller något, det hade jag gjort, haha.
Och sedan skäll ut henne inför henne eller hennes mamma..hehe liitee kul!
Fast hon kommer väl antagligen inte våga prata eftersom hon inte är så tuff som bakon skärmen..
Men gör ett försök, kan ju prata med henne också..

Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Haha snälla Linn du vet inte ett piss om mig. Du har väl inget med det här å göra? eller har du de? tror inte det. Så lägg ner själv. Okej?

2011-07-25 @ 12:12:28
URL: http://danielabergs.blogg.se/
Postat av: Daniela Berg

haha vrf tog du bort min kommentar

2011-07-25 @ 12:13:56
URL: http://danielabergs.blogg.se/
Postat av: Daniela Berg

Och juste, bara för att du får ett mail av en läsare och sen att du va med när jag la ut den kan du inte säga åt mig vad jag ska göra. Haha shit, skaffa dig ett liv och lägg ner.



Om hon skulle ringa skulle jag snacka med henne? Vrf skulle jag va rädd för en utskällning? Och du är ju inte så ball du heller. Faktiskt..

2011-07-25 @ 12:21:49
URL: http://danielabergs.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: jag vet inte ;s helt cp.. :(

2011-07-25 @ 16:41:04
URL: http://carolineegyllingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0