Fourteeeeeeeen/Songkraaan

Nu är jag äntligen en riktig fjortis... ahhaa
Blev väkt i morse av mamma och Jacob av att dom började sjunga och fick frukost på sängen och prisenter, mysigt!
Fick pengar, ett armband, örhängen, och sen en jätte fin ring av elinore! sjukt fin!
Bilder kommer soon!
Sen väntas hemma också av släkt och pappsen:)

Efter jag vaknat gick jag om byte om, och sedan ut och började vatten krigen! det är ju det thailändska nyåret i dag, och ist för att skjuta raketer som vi gör, har dom ett giganstisk vatten krig!!!
Vid 11 ungefär drog vi in till Saladan, och köpte mer vatten pistolen och sköt sönder folk, ahha men det roligaste var att skjuta på alla turister som kom med torra kläder och väskor uppbyggda på flak bilen och var på väg ner till färjerna för att åka hem igen, haha dom var ju roligaste för dom fick ju typ damp, haha ba: Det är inte kul.. och massa..haha och sen gjorde man lite mer;)
Sen efter ett tag kom elinore, william, filip och nels på en flak bil, så det var bara och hoppa på och följa med dom. Dom hade stora feta tunnor, men vatten i och sen is, så det vart ju as kalt, och sen fick man ha skoppor, som man kastade med.. altså kan inte förklara, med det är så sjukt j*vla kul asså! åhh, haha men nu måste jag hoppa in i duschen, och göra mig iordning, ska vara hos ellie igen halv åtta så har brottom, bye
Hör av mig senare maybe eller tomorrow, puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad kul det låter! :)

2011-04-13 @ 16:28:58
Postat av: Emelie

Grattis :)

2011-04-13 @ 18:48:53
Postat av: madelene

Oh vad kul det låter =) Vill också vara med och vattenkriga :)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :)

Kram kusin

2011-04-13 @ 19:07:38
Postat av: alicia

grattis hjärtat!

saknar er

2011-04-13 @ 19:32:40
Postat av: Anonym

Grattis!

2011-04-14 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0