Den 15 April

åhh..nu är det bara 18 dagar kvar tills jag är hemma i kuma igen...ska faktist bli skön och träffa alla skanade !

Idag fyller kamilla och elinore, så stort grattis till dom !! :D


Idag vaknade jag, åkte och solade och käkade mat där, sen åkte vi hem igen..åkte in till saladan och fikade med min bror och nels..och nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite innan jag ska iväg till elinore, och fira henne :D

bilder från songkraan(så jäkla kul vare!)



På morgonen, alla står redo..och taggade inför den dagen.

Hade vi vatten in stora tunner med is i(iskalt vart det) ocxh hade skopor som vi öste på folk










Kommentarer
Postat av: Evelina Jondelius

saknar dig otroligt stumpan!

2011-04-16 @ 09:06:12
URL: http://evelinaaltea.blogg.se/
Postat av: kamilla

tack gumman, längtar tills du är tbx!!

2011-04-17 @ 04:07:05
URL: http://kamillawahidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0