"The studio"

är för tråkigt!
seriöst finns inge värre....

Men det var ju inte det jag skulle berätta...
Dom ringde nyss från "The studio" typ någon modell sak om jag fattade rätt.
Michelle Siljemyr var tydligen medlem där och hade tipsat...
Så dom skulle ringa och prata med mina päron eftersom jag är under 18år.....bläää
Så om jag vill får jag åka dit och va "modell" för en dag!
Får dessutom ta med mig två kompisar om jag vill...så får se hur jag gör!

aja efterskolan kommer mamma och hämtar mig så åker vi och firar min älskade farmor!
sen blire hem och plugga...........................................................................................

ha det bra!
pöööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0