SOMMARLOV!

yeah!!
äntligen sommarlov, vet inte hjur länge jag har väntar med sjukt länge.
Årskus 7:check!
bara nååågra år kvar...

Dagen har iaf bvarit ganska ok.
Började dagen med att cykla till maxi för att möta upp evelina och jenny på morgonen, sen fortsatte vi vidare till kumlasjön där vi skulle samlas med hela skolan...och sen kom kumlaby också.
Skit tråkigt vare, så vi gick och träffade sara (fisken) ist, och sen drog vi hem, fixade oss lite sen skjuttsade evelinas mamma iväh oss till Thai restaurangen vid slottet, så käkade vi middag där, för mysigt och för gott!! Tyvärr glömde jag kamran också(så typiskt mig)...
när vi käkat klart åkte vi till skolan igen, och där skolan avslutades med ett sommarlov!!!
sen på kvällen drog vi till kumlasjön och träffade sandie, elin och några och satt där och chillade, sjön och spelade lite. sen vare dags att cykla hem och titta på brosans skolavslutning.

Imorgon måste jag åka till skolan..fast jag inte vill, ska tydligen ha nått möte med jonas(min mentor) om hur skolan har varit under den senaste tiden jag har varit här efter thailandsresan...sen åker jag kanske iväg och solar med mamma?
Sen på kvällen blir det grillning med några.. ;)

Hur har eran dag varit?
Vad ska ni hitta på för nått kul i morgon?


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0