K-E-B-A-B.

hejsan!
Hur mår ni?

Idag vaknade jag runt klockan 11, åt frukost och sedan gav mig ut och måla vårat staket som blivit lite grått under åren som igentligen ska vara svart.
Tog ett antal timmar kan jag säga, började till och med igår, och tvättade det först, och sen idag målade jag det.
för jobbigt vare, men fint vart det iaf. Det är ju alltid bra med lite caash! så varför inte? ;)

Pappa kom hem för en liten stund sen med pizza, gu så gott det är, det var längesen jag åt det också, och då blir det extra gott.
Vilken är eran favorit pizza?
Min är kebab pizza med grönsaker och mildsås!! mumma!






really regret what I did, just wish I could do aboutthat night and that everything was as usual ..
why me?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0