Fuck the life...

vad är egentligen meningen med livet..? 
någon som vet?!
Inte jag iaf..

Man har bara ett liv som man måste ta vara på. Man lever bara en gång.
Man provar nya saker hela tiden. Det är det livet går ut på.
Man måste ju testa saker, annars vet man ju inte vad som är bra eller dåligt, det är ju förens man har testat det man vet.
Så jag fattar inte, man får skit hela tiden...vad man än gör

Just nu känns livet skit, som om jag bara kan gå och dö, utan att ingen bryr sig.
bajs på livet!

rubriken säger allt!

Dagens tråkigaste outfit:


Kommentarer
Postat av: felicia♥

vilket sött linne på bilden :D



kör på en frågestund på bloggen :D:D

checka gärna :D

2011-06-15 @ 20:54:02
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: Ellie

Linn, vad har hänt? Varför är allt bara skit? :(



Ja, jag kan lägga ut en video när mamma uppträder på melodifestivalen, då blir hon också glad om jag gör det xD

Om typ 5 dagar ska jag köpa in massor av nya kläder, bikinisar samt smycken så då satsar jag mycket på ringar men också lite armband och halsband kanske örhängen. :) Det går bra för shoppinggudinnan nu och nästan allt är sålt, eller jag har mest armband och fotlänkar kvar och bikinisar. Jag ska bara satsa på bandeau modellen för de andra modellerna är inte så populära som jag redan visste :P



Jag saknar dig massvis!

Hoppas du mår bättre snart

Kraaamisar <3

2011-06-16 @ 06:31:51
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0