Örebro med mammi!

Hejsan!
Gårdagen var azum!
Runt 6 på kvällen drog jag och Cissi in oss till kumla och träffade kajsa:)
Sen började det SPÖ REGNA, så vi gick in till ica profilen och satt och luffade!
När det hade lugnat sig lite åkte dom till kumlaby och träffade putte, men pallade inte så drog hem till Rebecka där kevin och Evelina var:)
Tjänade faktist 50 spen på den kvällen också, igenom att gå och hämta en nyckel, lite azum jag är:) haha

Snart ska mammi och jag dra oss in till Örebro och käka lite mat, och sedan titta på bio, mysmys!

jag älskar dig  världens bästa mamma!♥


studentfest

Thailand 2011




Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Hejhej, ja jag lovar att skicka.

Antingen så får du skicka pengarna på posten eller om du har kort så kan du sätta in :) För mig spelar det ingen roll.

2011-07-26 @ 00:34:08
URL: http://danielabergs.blogg.se/
Postat av: Daniela Berg

Har skcikat mail till dig nu

2011-07-26 @ 10:22:51
URL: http://danielabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0