Godmorgon

sovit gott?

Haha det har iaf inte jag...Har haft en snarkande person brevid mig hela natten tills jag inte stog ut mera....så det sluta med att jag gick ut och la mig på en soffa med öronproppar...skönt va?
Så har i princip inte sovit ett skit, förutom nu på morgonen..

vet inte vad jag ska göra idag....menmen

Imorgon kanske jag ska slagga hos bästavän:)



Här kommer lite bilder ni missat från när Alicia vad här..:)



Alicia&Jag

Jag, Eve, Sandie, Jenny♥

Johan&nille i sjöparken.

evelina

viktor

hmm...bögar?



roompa..

hmm..?

..



jätte fint!

yeah!

hediandalicia

meandthai



bästa bror



bye









Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin blogg:) btw vart köpte du din tröja med Amerikas flagga på?

2011-07-22 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0