7 Juli 2011

Hej alla!
Idag har det varit fullt upp.

Vaknade klockan 9 för att mamma väkte mig, och sa att det var dax att gå och sjunga för min bror jacob som fyller 9 år idag, så grattis till han!!

Sen åt jag frukost och började fixa mig, sen åkte jag och träffa nästa födelsdagsbarnet Jenny och Evelina:)
Gick och käkade på Kina restaurangen "dragon".
För gott var det, vi åt freterad blandning:)

Efter det åkte vi till pikabo köpte lite smått och gott och fortsatte vidare ner mot sjöparken.
Badade som tokar idag gjorde vi, så härligt väder var det också! loveit!

Bilderna från dagen kommer imorgon eller senare om jag hinner, för kameran ladda ur så måste ladda det först, yeah!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0