inget liv.

...Nu eller ja stax ska jag gå och ta ut min hårinpackning och klä på mig kläder kanske en promenad, eller kasnke sätta på en bra film ist...finns ju typ inget att göra längre + det är sämsta vädret + är typ deprimerad för skolan börjar om några dagar...INTE BRA! fy blä och usch på det!
Cissi kanske kommer hit sen, eller så drar jag in till kumla och kanske träffa en massa trevligt folk:)

btw: vill bara åka tillbaka till underbara thailand, och ska lämna denna stad.
satt och kollade igenom alla thailands bilder nyss...fy vad jag saknar't!
Allt var så mycket enklare där.



Kommentarer
Postat av: Lina

kan du ladda upp bilder från thailand? bra blogg iaf!

2011-08-16 @ 18:22:34
URL: http://linaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0