Hos BÄSTA

Hejhej, lite keff bloggning här asso...
sorry!
Men har varit i båten några dagar och har inte haft med mig datorn utan bara försökt att koppla av:)
Har ju varit ganska bra väder om man säger så..typ 26 grader kan det bli bättre? Så har för det mesta bara badat solat!
Men åkte hem till evelina idag så sover här eftersom vi har tid på ungdomsmottagningen imorgon..
Sen klockan fyra tar vi bussen in till askersund igen och sover där i min båt:) för mys.
På kvällen är det sedan upptradande så då ska blandannat malin mörn och max natanelsson sjunga i hamnen så ska ditt och kolla:)
Men hör av mig så fort jag får internet igen, men ni får ha det så bra allahoppa.
puss♥

btw: jag är lite solt! körde båten helt själv och parkera ochså fatta hur solt jag är! wiiho, hihi(a
Visa 2011-08-0...jpg i bildspel
liten bild på våran båt iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0