Krabi!!!

Igår var mammi och jag i Krabi, var igentligen där för att fixa längre visum, så vi får stanna ytligare 30 dagar till:) Men så vart det lite shopping också :) Vart en riktigt trevlig dag med mammi, hihi loveyou!
Fört direkt när vi kom in till krabi fick vi gå upp för en jäkla lång bake..och inte svalt var det heller..det ska alltid bli som varmast när man ska någon stans,huu.. gick iaf och fixade visumet, fick fylla i några pappaer sen ta kort och sen var det klart..snabbt och enkelt! Gick och åt på ett jätte mysigt café där vi satt en liten stund, sen efter åkte vi till det dära varuhuset som vi till bringade resten av dagen :)


Dom här små söta kaninerna sålder på marknaden som vi var på innan..

..pusspuss

sålde torkafrukt..



KRABI IMMEGRATION!


detta var det jag fick med mig hem, allt är snyggare i verkligheten, så tror INTE att jag köper fula saker !!! hahah

cardigan

byxdress

ser ass lång ut, men det är den inte, slutar ungefär vid rumpan:)

likadan, fast i grå

haha, wtf? ser långt ut med det är det verkligen inte, slutar över rumpan..

T-shirt med spets ficka på sidan

till sist ett flätat skärp :)

Allt detta gick på ungefär 500 svenska kronor !



Kommentarer
Postat av: Farmor

Jättefina saker du köpt skulle gärna varit med er



Farmor

2011-04-06 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0