Ny Månad, nya möjligheter.

ja, det är väl så man brukar säga?
ja, jag har väl inte så mycket och säga igentligen, har faktist trötnat på att blogga..men har aldrig nått att säga, det blir bara liksom, min vardag och sen kanske slänger in en bild..hur kul är det och läsa vad jag gör på dagarna liksom, på en skala 1-10 typ 0...Blogg paus? kanske får väl tänka på saken, vad tycker ni, och sen har jag ju inte speciellt mycket läsare heller, så det gör det ju mindre kul också...
men nu funderar jag på om jag skulle gå och ta en massage och sen gå upp igen och titta på film!
tittade just precis på "killers" skit bra varen! :)

btw: Conrad och daniela åkte hem idag..:(
kommer sakna er...

bilder kommer förhoppningsvis nån gång i veckan, dannie har dom så hon måste skicka dom till migförst..men kommer direkt när jag får dom.
Lyckad kväll igår iaf, tack alla som var med ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Mats

Du har en jättebra och fin blogg.

Ser fram emot att se fler fina bilder på vackra Thailand på hela din familj.

Förslag på ämnen att skriva om:

Berätta hur du upplever tiden i ett annat land.

Är det skönt med ständig värma elller tröttnar du ibland.

Vad är bättre ?

Vad är mest annorlunda?

Pratar du bättre och mer engelska nu?

Vad saknar du ?

Vad är bättre i Sverige?

Vad kommer du att komma ihåg mest av (en resa som många drömmer om) när du kommer hem i sommar?

Vad ser du för möjligheter att utnyttja med din erfarenhet du fått när du kommer hem?

Leder detta till att du vill resa mer i framtiden?

Är du mer eller mindre beroende av saker?

Betyder en ny mobil eller dator lika mycket idag?

Kommer du sminka dig och platta håret lika mycket när du kommer hem?

Kommer du träffa Dannie och dom andra kompisarna när du kommer hem?

Är det kompisar för livet tror du?

Är din Mamma annorlunda nu efter lång ledighet?

Har du bättre kontakt med Mamma efter att umgått lång tid under lugnare former är hemma?

Är det bra att Mamma inte jobbar?

Vill du att Mamma inte börjar jobba när hon kommer hem?

Har du bättre kontakt med din bror?

Är du lika rädd om din bror som hemma?

Saknar du ditt rum, cykel, Svensk TV (Forsättning på frågan vad du saknar mest med Sverige)?

Din Pappa saknar dig helt otroligt mycket!!!

Hur upplever dina Svenska kompisar att du får vara med om en så annorlunda upplevelse?

Är det många som vill komma och hälsa på om det gick att genomföra?

Saknar du snön, vintern med skidåkning, pulkaåkning och snöbollar?

Vad är det första du skall göra när du kommer hem?



Var rädd om dig och ha det så otroligt bra tiden du har kvar i paradiset!

2011-03-01 @ 21:25:06
Postat av: Åsa Tjärnberg

Hej Linn!

Jag läser din blogg med stor behållning. Håll språket levande!

Tipsen du fick ovan, vad du kan skriva om, tycker jag är jättebra!

Dikter och en filmanalys kan du maila mig. Du har ju sett flera filmer...

Har du något att läsa i bokväg så kan du göra recensioner som du kan delge mig =)

Ha det fortsatt skönt i solen och krya på dig!

Hälsningar Åsa

2011-03-04 @ 09:23:15
Postat av: Amanda

Fortsätt att blogga. Din blogg är as bra:) <3

2011-03-06 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0