SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

anonym om FRÅGESTUND!!!:
tycker du att Hugo ser bra ut?

sv; njaa...inte den snyggaste om man säger så.


carl
om FRÅGESTUND!!!:
är du singel?
gillar du någon just nu ? :p

sv; ja, det är jag. Ja faktist:)


Anonym
om FRÅGESTUND!!!:
Hej!

1. Är du kär?
2. Saknar du någon/några från thailand?
3. Röker du?
4. Har du kontakt med hon Dannie som du träffade i thailand?
5. Vilka bloggar läser du?

Din blogg äger!

Hej.
1. nej
2. ja, det är klart!
3. för privat.
4. hahahaa nej!.
5. Jag läser olika bloggar, la upp några bloggar jag läste i ett annat inlägg, så det är bara att skrolla ner lite till :)
tack så jätte mycket!:)


Rebecca
om FRÅGESTUND!!!:
Skulle du hellre vilja gå på vialund istället för skogstorp?
Har du bra vänner?
Ska du på talangen i år?
Kan inte vi ha en myskväll som vi hade i vintras snart igen?
Gillar du någon kille just nu?

Det var det! Puss min fina:)


sv; ne,tror man lär sig mera på skogstorp faktist:)
ja, det tycker jag! älskar mina vännor!
haha nja.. ja kanske, bara för skojs skull ;)
jo, skulle vara jätte trevligt  och mysigt.vi får bara bestämma någon helg!
ja(a)


Anonym
om FRÅGESTUND!!!:
dricker du?
röker du?

sv; för privat fråga! tyvärr..


Ellie
om FRÅGESTUND!!!:
Vilket är ditt bästa minne från thailand, song kran, din födelsedag, någon speciell kväll på chai osv?
Kraam

sv; oj..svårt val. men tror faktist jag skulle säga min Födelsedag då songkraan var!:D
så himla kul! ni som inte vet var det var, så var det ett otroligt stort vattenkrig över hela thailand i prencip, alla mot än :)
kram!


sa du sten
om FRÅGESTUND!!!:
knulla/pussas
kille/tjej
sommar/vinter
thailand/sverige
tv/data
musik/mamma

sv;
ehh..okej..
pussas.
kille, är inte lebb.
sommar, absolut!
thailand, tror jag, och sverige på sommaren;)
data tror jag.
såklart MAMMA!! älskar min mamma!


kan du inte blogga mer eller vidio blogga?

sv; jo, ska försöka blogga med, har kommmit in i det nu.
njaa..video blogga är inte min grej riktigt tror jag, men ska tänka på't:)


Anonym
om FRÅGESTUND!!!:
Har du någon pojkvän?
om inte, gillar du någon just nu?

Älskar din blogg!

sv; nej, det har jag inte :)
men gillar gör jag 

åh tack så himla mycket, blir så glad att höra det, kom gärna med lite tips jag kan blogga om också:)



Julia om FRÅGESTUND!!!:
Vill du åka tillbaka till Thailand?
Vem är din allra bästavän?
Tänker du börja helt och hållet på truppen igen?
Jordgubb/Choklad?
Gillar du någon kille just nu?

haha här fick du några frågor, Kram!

sv; ja, det vill jag!
Evelina jondelus.
Jag har redan det :)
jordgubb
japp..

hih tack, kram på dig!



Anonym om FRÅGESTUND!!!:
Coca cola/coca cola light?
Mobil/dator?
Skogstorp/vialund?
Strulas/pussas?
Singel/upptagen?
Stockholm/Göteborg?

sv; coca cola!!
mobil (mitt hjärta)
skogstorp
pussas
singel.
stockholm :)


Tove
om FRÅGESTUND!!!:
Varför säger du att livet suger ?
Och har du tänkt på att börja videoblogga någon gång ? :)
kram!

sv; För blev tagen av polisen i tisdags, mer säger jag inte..
som ja sa innnan, tror inte det är min grej riktigt, men ska tänka på't:D
kram.


moa ♥ om FRÅGESTUND!!!:
hur kommer det sig att du är så snygg? ;) ♥

sv; Tack!
ja du...fråga min mamma.. ;)


emma om FRÅGESTUND!!!:
Rakar du dig mellan benen?
vad har du för BH storlek?
Tror du på kärlek på första ögonkastet?
Händer det att du dricker du alkohol?
Händer det att du röker ibland?
Hihih kom inte på andra..

sv; jadu..vad troro du jag svarar? alldeles för privat fråga.
75b/c. ja, det tror jag!
ja..ja..
okej, tack ändå :)


caroline om FRÅGESTUND!!!:
Vad tycker du om miiiiiig? :)
hihi samma fråga som dig... ^^

sv;Du är en toppen tjej som man alltid har roligt med! Önska vi kunde träffas oftare! Och det är så synd att du slutat på gymnastiken igen...
Alltid glad och skrattar mycket! Sjukt söt och fin tjej!
saknar dig gumman, vi får ta och träffas snart också!


Anonym om FRÅGESTUND!!!:
vad är de som hänt ?

Har hört att de handlade om poliser osv men exakt vad har hänt?
Tacksam för svar! Kram på dig

sv; japp... inte så roligt men men...säger inte mer än att blåvit kom och dom tog oss...
kram

Anonym om FRÅGESTUND!!!:
välj ut dom 3 snyggaste kllarna på skogstorp!

sv; ahha oj, det blir svårt..finns inte så snygga killar på skogstorp så..ingen så där snygg direkt. Så kan tyvärr inte svara på denna fråga..



madelen om FRÅGESTUND!!!:
Vill du ''uppnå'' något speciellt med bloggen?
Har du varit kär på riktigt någon gång?
Favorit ämne i skolan?
Vad tycker du om ''stor'' bloggarna?

sv; ne..inte något speciellt fast det skulle ju inte vara fel och bli känd genom ens egen blogg liksom.
Ja.
so eller idrott..tror jag. hatar skolan.
nja..det beror väl på vem man pratar om, t.ex kissie, en patetsisk omogen tjej som leker att hon är något,opererar och opererar.. och det blir ju inte snyggt liksom. ful tjej! hatad.
men t.ex dessie, kenza & tyra är dom ända "stor" bloggarna jag läser, och dom gillar jag, sjukt söta tjejer som iaf är mogna.


Hanna om FRÅGESTUND!!!:
om du vart helt ensam på jorden och fick önska tbx 3 personer, vilka skulle det vara?

oj, herregud vilken svår fråga. det vet jag faktist inte.
Men skulle inte kuna välja ut tre.. men min familj framförallt och sen min bästa kompis, isf..


tack för alla frågor, hoppas ni vart nöjda men svaren:)















Kommentarer
Postat av: kolla vilket ipnummer det här är om du orkar!

linn, du har max 75a! aldrig 75c!

2011-06-22 @ 17:25:00
Postat av: dasraa

BH storlek är inte privat men om du röker/driker är? wtf

2011-06-30 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0