Omogna people..

asså seriöst hur orkar man och sitta och slösa bort sin dyrbara tid igenom att sitta och komentera så omogna fula komentarer?
Man tar ju inte ens åt sig? HAHAH

KOMENTAREN:

linn, du har max 75a! aldrig 75c

SV; haha okej, och det vet du?
föresten sa jag 75b/c.
Det beror helt på vilken affär man är inne i.
Och varför skulle jag ens sitta och hitta på inför (120) folk?
AHHAH asså tycker det är så himla omoget så det finns inte.
varför ens skriva och man skriver anonymt, kan ni inte stå för vad ni säger då behöver ni ju inte ens skriva.. fattar inte det där riktigt... nå som fattar?




Kommentarer
Postat av: Sandie<3

Har den som kommentera ens sett dina bröst i verkligheten? Det har jag och jag och trodde du hade större än så kan jag säga! Det enda dom visar är avundsjuka!

Puss gumman! Loveu!<3

2011-06-27 @ 00:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0