Thai massage

tjäännaa!
Idag var det yttligare en skoldag, älskar verkligen den här skolan!
typ inge plugg(y
-dagen såg ungefär ut såhär idag (:

*först ta bussen in till skolan
*samling
*Elevensval
*rast(gick ner till stranden en sväng,typ 50m :))
*Elevensval
*thai-tema ( batik)

tisdagar kommer alltid vara den skönaste dagen, eftersom vi har Thai-tema och det innerbär att man hittar på olika aktiviteter, som t.ex batik som jag fick göra idag, rida elefanter lära sin skära frukterna, här i Thailand skär dom frukterna verkligen jätte fina! Och ja, sånna där olika saker som är typiskt Thailand (:
bild kommer upp imorgon från mitt "konstvärk" på Batiken:) haha
Juste haha , min bror var ju och red på elefanter idag på thai temat, och han kom hem och var super stolt, för elefanten hade pussat han på armen, ahah för söt!
och sen hade den tydligen, rockat rock ring, och spelat munspel, ståt på händer och olika grejer, och ahah tänk er en klumpig elefant stå på händer, omg!

Sen på eftermiddagen gick vi alla fyra ner till stranden och fick Thai massage, "gu" va skönt det var ! och billit och bra var det också, 250 bath, och det är typ 55kr i sverige! och lycka till och få massge för 55kr i sverige liksom ;) haha aja, värt var det iaf, för hade skit ont i axlarna.

men vi hörs imorn! Föresten, ska försöka bli mycket bättre på att lägga ut bilder också för det är ju lite roligare och titta på än att läsa liksom, men jag lovar, några bilder kommer imorgon iaf!
puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0