svar på frågestunden.

ska försöka svara så bra jag kan, så ni blir nöjda med eran fråga!


Anonym om FRÅGESTUND!!:
Ska din pojkvän hälsa på dig?
Ska någon av dina kompisar hälsa på dig?
Eller har du ens en pojkvän?
Isåfall vad heter han?

sv: 1:nej, för jag har ingen pojkvän
2:ja emelie (:
3:nej
   
julia om FRÅGESTUND!!:
kan du lägga in outfits oftare?:D

ja, det kan jag försöka med (:
   
emmlan om FRÅGESTUND!!:
kommer det bli kul när jag kommer ner ? (A) ^^

ja (:
läänngggtttaarrr!! :D
   
Anonym om FRÅGESTUND!!:
ska du gå i skolan i thailand?
sv: ja det ska jag
   
Anonym om FRÅGESTUND!!:
Är du oskuld?
Hur länge ska du va i Thailand?


Äääälskar din blooogg!!!

sv:förlåt med jag tycker fakrist en rätt så privat fråga, det får vi ta face mot face isf :) hih
som jag sa där nere 4månader och lite till :)
   
   
  anonym om FRÅGESTUND!!:
saknar du sverige?
hur varmt är det i thailand?
vilka 2 kompisar saknar du mest?
hur länge ska du vara där?
vad har du för BH storlek?
ska du gå i skola i thailand?
är det hela din familj du åkt med? elr bara mamma o lillebror?

älskar din blogg

sv: 1: ja jag saknar sverige!
2:vet inte riktigt, 30+ antar jag för jag dör typ :)
3:ungefär 3 månader till och lite mer
4:75b
5:ja
6:ja, det är det, fast pappa ska bara stanna i 3 veckor så han åker typ hem på fredag tror jag

tackk!!!
   
  eszterabran om FRÅGESTUND!!:
Är det svårt att fatta vad dom menar när dom pratar?
asså thai-mäniskorna:$
om du skulle få ta med dig 3 personer till thailand vilka skulle det var?

saknar dig:(<3

sv: haha, ja ganska dom pratar ju så snabb engelska så ja lite!
oj! men vi säger att min familj redan fanns här, hihi :)
eh, det skulle nog vara evelina! jenny! caroline! (:
saknar dig med :( <3
   
  Evelina Jondelius om FRÅGESTUND!!:
hur har du det?<3
vad tycker du om mig helt seriöst.
har hört enmassa, :(

jag har det bra!
eh, okej! hatar ryckten, men aa kan inte riktigt beskriva vad jag tycker om dig det skulle ta år! Men du är den bästavän jag träffat och du är guld värd! jag älskar dig bästavän!
hoppas jag har dig kvar när jag kommer hem!
<3saknardig

   
  jenny om FRÅGESTUND!!:
oj, råka skicka en tom komentar, men ah

har du msn i thailand?
hur har du haft det än så länge?:)

saknar dig♥

sv:ja, jag har msn, jag är mest inne på kvällen runt 6 och så är klockan typ 12 i sverige på dagen, så du vet ;)
jag, harft det kanon, lite små regn är och där, med annars är det 30+ och sol! :)
sakar dig också !
   
     
  madelen om FRÅGESTUND!!:
är du och hugo fortfarande tillsammans?
ska någon av dina kompisar komma till thailand och hälsa på? :)
Vad skulle du köpa om du fick 4 miljoner bara för dig själv?
Om du skulle vara ensam på jorden och välja 2 personer tillbaka,vilka skulle det vara?
När du kommer hem, hur ska du göra med läxor och allt ni jobbat med i skolan då?


hehe lite frågor, hoppas du har det bra<3

sv:1: nej det är vi inte.
2:ja,emelie(:
3:oj! jag skulle shoppa som en galning och sen någ köpa en resa och ta med mina vännor och en bil! (Y
4:oj, det blir ett väldigt svårt val, kan inte välja ut 2, men familjen och en komipis!
5:jag går ju i skola i thailand så det kommer någ ordna sig!
   
Rosario  ([email protected]) om FRÅGESTUND!!:
hej Linn!!
Ni har det bra ser jag...frågestund då kan jag fråga...har försökt nå din mor utan framgång...vad hände har ni dåligt med mottagning?
Kram på er hälsa alla.

sv:hej!
ja, vi har faktist lite dålig mottagning här, med jag tror att mamma redan fått ditt mail, men ska höra med henne, men du når ju henne på hennes vanliga mail antar jag !
kraam



hoppas alla vart nöjda med svaren!


   

Kommentarer
Postat av: emmlan

kul att du längtar det gör jag också :D

2011-01-02 @ 16:40:13
Postat av: caroline♥

Jag saknar dig sååå mycket! :(<3

2011-01-02 @ 19:05:15
URL: http://carolineegyllingg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem Emelie?

2011-01-02 @ 22:24:08
Postat av: Anonym

Vem Emelie?

2011-01-02 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0