faaan...

haha hej.
sitter just nu pa en o som heter "koh mook"
och om ni undrar varfor jag inte skriver med dom tre sista siffrerna i alfabetet ar darfor det inte finns pa den har datorn, for jag tog inte med mig min dator hit, sa det ar typ en thailandskdator/engelsk.
Imorgon aker vi till andra sidan pa on till en liten finare stand an vad det ar har.
Juste ska ocksa ta en longtailbout till en grotta som man simmar in i, kol svart are, sen nar man komer lite langra in blir det ljust for det ar typ ett stort hal upp i berget som lyser ner, aja vet inte riktigt men vi far se

btw:igar fick jag hora min kara vans rost igen efter mer an en manads tid..missu!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0