bilder från krabi


















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina bilder.

Vilka tuffingar som klättrade på det stora berget.

Puss

Pappa

2011-01-20 @ 07:10:55
Postat av: stina

jag va nyss i thailand, och då va jag i krabi;)

vet du vad öarna hette? kram♥

2011-01-20 @ 19:02:47
URL: http://myrealperfectlife.blogg.se/
Postat av: Madelene

Wow, håller med pappa. Vilka tuffingar, ser riktigt fint ut. Bilderna är så fina med nya kameran förståss :) Hoppas allt är bra med er, tänker på er varje dag.



Jag hoppas jag kan komma och hälsa på er, det vore så underbart.



Massa Kramar till er allihopa

Maddis

2011-01-21 @ 12:20:49
Postat av: Mats

Hej min bästa dotter.

Många tittar på din fina blog gmen de jag pratat med förstår inte eller ser inte att det är du och Jacob som klättrar.

Snälla älskling skriv gärna litre kommentarer till dom fina bilderna.

Puss

Älskar dig!

Pappa Mats

2011-01-22 @ 16:32:31
URL: http://.www.3m.com/converter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0