Naglar.

hellu, vaknade ungefär vid halv 10, läste igenom kemin och gick sedan till skolan för att göra ett prov.Sen mötte jag Daniella.Tog en tuktuk till sammans med Jacob och mammi+ daniella till garden hill där vi bodde förut, och åkte upp till M & P och fixade naglarna, för dom hade hyrt en thai som kom dit och fixade naglarna, skit snyggt, jag gjorde leopard mönster och dannie zebra, fett coolt!

Imorn blir det att göra utligare ett prov, mattee... åh hatar matte!
Men sen när jag blir klar, går jag till dannie och badare lite, osv.. sen ska vi åka in till saladan, för jag måste köpa lite underkläder och en skit snyggt linne som jag hittat!
Sen på kvällen ska vi till ellie och chilla lite, hon har typ en bia i sitt hus, så det blir film.. Sen lördag typ lite avskednings fest för dannie och conrad som åker nästa vecka :(

men aja, kanske blir lite mer bloggning senare..puss


btw:har tagit bort min smiley..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0