Mina små älsklingar!

tjaaatjaa..
kom precis hem från cirkusen, jätte kul!
vi fick köra lite övningar tillsammans, piramider o.s.v..
och sen det bästa, det var att vi fick hänga i en sånt dära snöre ni vet? och göra olika saker uppe i luften med det där snöret(gardin eller vad man ska kalla det..)det var det roligaste! tagga till nästa gång! sen i slut enden, när alla 5 gånger eller vad det är, är slut så ska vi alla ha en såkallad uppvisning för familj och vännor :)
Imorgon är det thai-tema i skolan, och jag ska ha elefantridning.kul! nä... tänk och sitta på en illaluktande guppig elefant i en timma eller vad det är...Aja efter skolan hinner jag väl hem och äta(stranden) och sen ska jag iväg och dansa disco!! ¨:)

Om ungefär sådär 20 minuter så slutar mina små älsklingar skolan i sverige, och jag hoppas dom inte har glömt blort mig farför allt Jenny, som förhoppningsvis har hunnit fixat en snygg header åt mig :) wiiehoo!
och min andra älskling envelina som jag hoppas kommer vara inne, så vi kan snacka lite :)

Bilder från i lördags kommer upp imorgon, så vi hörs. Ciao♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0