kör frågestunden nu ist..

hej, kör frågestunden nu ist för är upptagen från tor-sön så skulle troligtvis inte hinna så det blir idag ist och det kommer säkert inte bli mycket data så uppdaterar på söndag om inte ett liten inlägg nån kväll :)

om FRÅGESTUND!!:

Är du tillsammans eller på G med Clarence "Thailand" Sävmarker?

haha okej... eh asså jag vet inte riktigt,  g kanske, but idon't now...


Emma♥ om FRÅGESTUND!!:
vilket år är du född?
När kommer du hem från Thailand
& vilken skola går du på i sverige? :)

sv; Sämsta året!....................... 1997 :)
I maj nångång :)
skogstorpskolan, i ruttna skabb kumla :D




Anonym om FRÅGESTUND!!:
Varför flyttade du till thailand?

sv; för min mammii ville det :)



anonym om FRÅGESTUND!!:
gillar/ är du tsm med nån i thailand?
går du i en "svensk" skola där?
hoppas du har det bar iaf, gillar din blogg!:D

sv; kanske ;)
yes, I do :)
ja, toppen! aww, tacktack!! :D



anonym om FRÅGESTUND!!:
älskar din blogg :$

men är det ingen åldersgräns på alkohol i thailand, om det är det så vilken ålder?
dricker du ofta i thailand, /hur ofta?
trivs du bäst där elr i sverige?
har du träffat några nya kompisar?:)

sv; åhh tack så mycket!!!

nä.. eller asså jag vet inte riktigt, tror inte det.
ne.. och om jag gjorde det skulle jag ändå inte skriva ut det på bloggen..för mina päron läser och följer min blogg..
hääärrr!! vill boo häärr!!!
jaaaa, skönaste guzzarna ;)


Anonym om FRÅGESTUND!!:
är du oskuld?

this or that

cola/fanta?
många falska vänner/ 1 äkta vän
pojkvän/vänner
nya kläder/ nya skor?
1 strul/10 pussar

gillar din blogg jätte mkt! :)

sv; ....

cola!
1 äkta vän.
vänner.
båda
båda :)

åh, tack såmycket! blir så himla glad när ni säger så :)


Anonym om FRÅGESTUND!!:
är du kär i hugo

sv; haha förmodligen är det hugo själv som skrivit detta.. haha men.. NEJ JAG ÄR INTE KÄR I HUGO!!!!
Caroline om FRÅGESTUND!!:
Hej gumman! Hoppas att du har det så bra i Thailand, saknar dig otroligt mycket! Loveu

1.Hur länge ska du vara kvar i Thailand?
2.Vart trivs du bäst,Sverige eller Thailand?
3.Kan du inte lägga upp fler bilder på vad du gör och så?^^
Puuuuuuusssss :*
sv; Hej snuttan! Har det kanon, föresten kommer du ner nånting framöver? :) saknar dig gymt mycket me, loveu

1. 5 månader sammanlagt och ungefär 2 månader och 2 veckor kvar :)
2. svårt att säga dom är bra på olika sätt, men tror faktist jag tycker thailand, skolan är bättre, och sen blir det aldrig något skit snack, och prat bakon folksryggar...som det händer konstant hemme i sverige..
3.hihi jo, kan försöka med typ alla gånger det verkligen händer något sa har man väl glömt kamran hemma eller något..men ska försöka :)
puuuuusssssss♥


hoppas ni vart nöjda med svaren, puss ♥






Anton

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV; Ja vi ska ju ner till Thailand i typ Augusti. Men då är ju du tyvärr inte kvar där! Tråkigt faktiskt, för det hade varit skit kul att träffats där nere :( menmen vi får ju se till att träffas när du kommer hem! Förresten ska du börja på gymnastiken igen?:) jag tränar inte så mycket gympa längre.. Har väl inte slutat,men typ som ett uppehåll. Fast ändå vill jag ju vara med på RM! Hihi, nu blev det en väldigt lång kommentar. Hihi! Du får ha det så bra iaf,puss

2011-02-24 @ 00:23:50
URL: http://carolineegyllingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0