DÅLIG UPPDATERING!

förlåt mina älskade läsare...har faktist en dålig urkäckt till att jag inte hunnit blogga, och det är att jag inte har haft tid, i skolan hinner jag sällan längre, för ligger efter lite som kanske inte är så bra...så har fått jobbat arslet av mig..så nu hoppas jag att jag ligger rätt bra till! :) hihi.Och hatar det där internätet i skolan, för det är någraaa som siter och nördar facebook hela tiden, så det är såå himmla segt!

Aja, kom precis från duschen och sitter med ett glass cola i handen, för göött..
Har varit och tränat gymnastik med Ellie & Maja, körde lite handvolter flickisar m.m
känner verkligen att jag har tappat så grymt mycket bara på nagra månader, men få se till och ta igen det medans jag är här.. haha har ont lite överralt också, handleden, låret, ryggen och ja.. haha inte bra! =/
Det var iaf kul! :) de är huvudsaken!

Imorgon äre "children on the forest" dagen.Det är tydligen en jätte rolig dag, enligt alla, men jag får se,hoppas på det iaf."children on tha forest" är en dag med olika aktiviteter, fika och sånt, vi ska alltså samla in pengar till fom fattiga barnen i Burma..Och förhoppningsvis har vi samlat in så mycket att dom ska få en resa hit till koh lanta, så att dom kan bada, va på stranden och vad dom ni vill.För dom bor ju i typ ett träsk mitt ute i gungeln!

Bilder från "koh mook" och "Emerald cave" kommer antligen imorgon eller på Fredag.
puss♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0