Jag Gråter Bara I Regnet

förlåt för en keff bloggning, menm vet inte riktigt vad jag ska skriva om...inte så kul och veta vad som händer i mina dagar liksom...
komentera gärna vad ni tycker jag ska börja skriva om, eller mer bilder eller något..
för känner att bloggen är så jävla tist! uschusch.

Igår slagga jag hos evelina..drog ut på kvällen och hängde lite överrallt med massa sköna människor!
Det var någon slags "kumladagen" massa band kom dit och spela och det var fult ös.
Senare vart det pizza på svängen, "host" gratis, höhhö..bara för att evelina är så "bra" på att "ragga" ;)

Sen gick vi hem till Johan och chillade med folk:)

Imorgon kanske det blir gymmet med evelina efter skolan,om vi orkar..:)höhö

men ni får ha det gött, kanske slänger in "dagens" imorn med.
puss.


Ni är bäst, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0