jag är bättre än jesus...

(varning för lång boooookkkk!)

hahah...nemen jesus kan ju bara gå och jag kan göra kullebyter på vattnet, lite balt va?;)
Iförgår åkte pappa och jag jetski littttteeee kul...men iaf vi börjar köra ut på det djupa...sen så börjar han verkligen gasa järnet upp till 110, och jag börjar skricka "pappa stanna"!!!!!! men han bara skratar och till slut vörpar vi och jetskin far långt åt ******* Och lika så vi...jag gjorde seriöst en kullebytta på vattnet och jag menar det verkligen, trodde det skulle göra ont men det var bara fett kul,så jag är ju ganska bättre en jesus, för han kan ju bara g¨å på vattnet och jag kan göra kullebyttpr...lite balt! HAHAHAHAH... så sen fick vi iaf simma några meter för att komma till den igen, liten galan pappa, men jag älskar dig ändå!

haha kanske lite onödigt att veta, men det var för kul iaf!
nu har evelina och jag iaf vaknat och ska klä p åoss och sedan dra oss vidare mot ungdomsmottagningen
Sen vet vi inte vad vi gör, vår buss avgår iaf 16.07 så det är ju ett tag till, emn vi ska iaf ha det guld, ska ta en massa fina bilder som kommer upp på bloggen sedare..men som sagt ha det bäst.
puss



Kommentarer
Postat av: ...

i harge?

2011-08-03 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0