Fixat jobb! ;)

haha godmorgon Thailand, och Sovgott sverige..
Haha har fixat jobb:)
Ska sitta barnvakt åt en tjej på Måndag från 16 till 18.30 :)
Och sen kanske någon gång i veckans kanske det blir 3 barn, två på 7-8 och sen en liten skrutt på 1 år med blöja.. haha kul :)

Nedräkning

4 dagar kvar till jag fyller!
4 dagar kvar tills songkraan(thailand nyår, ett gigantiskt vatten krig!)
20 dagar kvar till jag lämnar koh lanta..
23 dagar kvar tills jag sitter på flyger och lyfter/lämnar från Thailand...
24 dagar kvar tills jag sitter i fast i ruttna kumla igen..

åh längtar verkligen hem nu, till en vanlig vardag, träffa pappsen, farmor och alla... vännerna och allt som finns där hemma. Men endå känns det dummt eftersom jag vet att vi bara kommer göra det här en gång, och det är nu..och inte sen. Så vill ändå ta vara på tiden...men det är svårt på ett sätt också, efter som hemlängtatn är så stark. Har liksom varit borta snart i ett halv år 134 dagar..
Men ändå känns det så sorligt att åka hem, lämna allt här som man har byggt upp...alla kompisar man har lärt sig känna och så...Men ändå vill man tillbaka till det man lämnat där hemma.. åh så himla svårt, älskar ju klimatet här, solen, havet ! åhh, det som inte finns hemma liksom. Men hoppar verkligen vi åker hit nästa år igen, fast kanske inte lika länge och att någon kompis kanske förljer med ;)

btw: ska färga håret om en kvart, panikk!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0