Bilder från tjejkvällen :)

..Nu kommer lite bilder från tjej kvällen ellie och jag hade. började med världens hårdaste träningspass(har träningsverk..) god mat, film, massa skoj, precis så en tjej kväll ska se ut, nu kommer iaf lite bilder :)


Fick hejdå fika som mawre och ellie hade fixat, för söta!

Mawre

Ellie efter ett HÅRT träningspass..

fråga mig inte, haha ;)

vår mat, toast, äpplen, youghurt :) göött!!









söta ellie :)

handstående ;)

haha, nej jag luktar inte ellie i rumpan, vart lite failat trick bara.. haha

står på huvudet ..

hjulning.

galna som vi är

tja snygging ;)

ojoj..

kommer också sakna dig ellie!!!

(bilderna är tagna från ellie blogg ;))


Kommentarer
Postat av: Johan=)

fan vad söt du är<3

2011-05-06 @ 23:03:33
Postat av: Basse

Haha ser ut som att du luktar henne i röven lite hett ändå ;) jag skulle lätt gjort det, ni skulle fått 500 spänn om jag fick lukta er !

2014-01-08 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0