Thailand

det börjar närma sig, har äntligen packat klart iaf, fast det känns som jag fortfarande har glömt någonting, det gör det seriöst alltid när jag ska bort...och det är så himla jobbit för då måste man och tänka extra mycket!haha :D
Jag längtar faktist, men inte till flygresan!Jag kommer fan få damp 711 gånger där inne i flyget ;o Men seriöst tänk att sitta brevid sin familj i 18 timmar i ett litet flyg, typ fast limmad.Inte skönt !men aa får väl stå ut..:)
Vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket mer innan jag kommer fram, för jag tror inte det finns något trådlös grej på flyget, men det kanske finns internet på sen när vi kommer fram till bankok för vi kommer få sova där en natt innan vi kommer kunna ta bussen till koh lanta där vi ska bo :) men vi får se, bloggar såfort när jag får internet ingen!
men vi hörs, pusspuss♥

btw:fina bilder, ahha -.- lekte lite med kameran asså ;) haha 





Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Hej på dig snygging!



Tänker på er. Hoppas redan går bra.



Puss på dig!



// Madde

2010-12-21 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0