skola imorgon.

hejhej min vackra läsare!
förslåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid, eftersom jag har inte varit hemma.
Men det ska bli ändringar på!

Idag vaknade jag vid 11, orkade inte upp till skolan, eftersom jag inte hade sovit på 2 dygn, så var helt deckad typ..
så stannade hemma. Vid tre ungefär drog jag till evelina, och så drog vi direkt till maxi och träffade Hedi, Androw(thai) Johan och några till , och sen träffade jag Cissi älskling:)
Vid 5 drog vi till fg på via, och satt och chillade och träffa allt saknat folk, sen gick vi hem till en kompis också.
Det var min dag, hur har eran dag varit? bra hoppas jag? :)

Imorgon ska Evelina och jag förhoppningsvis till örebro och träffa kamilla älskling också :)







lite bilder från förra året när vi gick i samma klass i engelska skolan.
Saknar dig snuttan!♥

Kommentarer
Postat av: kamilla

ooo älskling så kul att träffa dig, nu jävlar ska de planeras till sommaren!!

haha jätte söta bilder..<3

2011-05-05 @ 19:55:28
URL: http://kamillawahidi.blogg.se/
Postat av: aagnes

andrew*, hehe :)

2011-05-05 @ 22:05:14
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0