Tisdags mys.

Hejsan allihopa! Här bara regnar det och regnar...vill ha sol!! Har snön försvunnit där hemma än då? Mamma åkte precis iväg och ska köpa några filmer som vi ska titta på snart med ostbågar och läsk, gött Mysmys. Det var igentligen job to do idag, men det regnar ju så det sket sig.. Idag var de en vanlig skoldag...vart dock inte så mycket gjort eller vad säger du Alicia ? ;) haha efter lunsch gick nels, alicia och jag till som chai och hörde hur mycketbdet skulle kosta ochbta en privabil till Krabi, eftersom vi ska åka någonstans medklassen...hoppas det blir Krabi! Eller så ska vi hyra ett radhus och sova där och chilla film ochnså.. Får se :) Krabi resan kostade 3000 och vi har bara 1000 i klasskassan så haha får se hur vi gör:) Nedräkning: 22 dagar till jag fyller:D 42 dagar tills jag kommer hem Btw:skriver just nu på mammas iPod, det är därför texten blir helt cp, allt sitter typ ihop och så, det går liksom inte att hoppa ner, eller hur jag ska förklara... Men aa, ha det bäst iaf, puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

är du inte i Sverige än?

För danniela skrev på din blogg att ni träffats i stockholm?

2011-03-22 @ 14:57:13
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen?<3

2011-03-22 @ 15:54:12
Postat av: Daniela

Men Carolina det finns fler som heter Linn -.-

2011-03-22 @ 16:27:41
URL: http://danielaberg.blogg.se/
Postat av: Malin Mörn

Jag saknar dig älskling, du verkar ha det gött i thailand, längtar till du kommer hem då jävlar ska vi ha kul! :) <3

2011-03-24 @ 21:17:13
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/
Postat av: Carolina

oj förlåt daniela jag tänckte nog inte riktigt där :S

2011-03-25 @ 13:27:50
Postat av: Anonym

HAHAHH, hon över.. HAHA förlåt

2011-03-25 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0