sitter i skolan.

...sitter i skolan och pluggar lite...fast vet inte riktigt vad jag ska göra, för jag ska skriva nån dikt, och jag kan INTE skriva DIKTER!!!alltså jag kan verkligen inte..hur gör man ?? någon som vet ? need help! ahha
har inte något att skriva men kände bara att jag var tvungen att blogga lite så aa...ahah juste emelie och carina kom ju i tisdags och det har regnat typ hela tiden asså öst ner! och sen titta mamma vad ddet skulle bli för väder resten av veckan och det stog att det skulle regna i 2 veckor framöven, kul liksom..men hoppas det inte stämmer!

igår hade vi gymnatik på stranden  ungefär vid sex, tränade på sido volt, skit kul, fast skit svårt!
sen vid halv 8 gick jag och möte alicia, nels, och mawre, så tog vi en tucktuck till ellie, och satte igång och baka negerbollar... ahah vi skulle igentligen få ihop till 300 men det kanske vart 150 eller någotm, för nels satt och åt upp en tredjedel av smeten.... mogen som han är...
Vi bakade till "laanta lanta festival" som vi ska vara med på idag, och sen ska vi typ sjunga där med skolan, laanta lanta festial ör tydligen koh lantas största händelse på ön, så hoppas det blir kul :D hhaa

btw: älskar mina vännor...ni är så himla söta, sitter och skriver lite till mig om vad som händer i sverige och såvidare... love u bitches! big lövee to er! ;)


lite bilder...




















haha a lilla conrad, saknar dig


Kommentarer
Postat av: felicia :D

Härliga bilder :D

Frågestund på bloggen :D

2011-03-10 @ 22:25:25
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du bloggpaus? Vill att du bloggar, din blogg är bäst!! :)

2011-03-17 @ 20:48:03
Postat av: dannie

blogga hjärtat! <3

2011-03-18 @ 14:45:12
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: nelsan

jag åt max 3 "negerbollar" + att det blev över typ 40 bollar efter! :@

2011-03-20 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0