Filmkväll + papas

Hejhej, har precis kommit hem från en dag solande:) har inte solat på en vecka, så det var skönt. fick en liten rand;)
Ikväll blir det ut och äta med Alicia och hennes mamma och min familj då på "papas", det är typ plock mat och så, så man får ta vad man vill, så det hoppas jag blir gott!

i fredags så hade ju vi en klass resa, haha tog oss ända hem till ellie (5min) haha ne men vi skulle ha film kväll och köpa godis för klass pengarna 1000 bath och det gick åt kan jag säga!
veryvery lyckat kväll blev det, men massa bad, film och mys!




nels,alicia,jag,ellie,elliot i ellies bio :)

alicia :D





hahah, nels va i helvete!! ;)


sötnosar..


mer kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0