NyttÅr!

Nu äre 2011 då!
känns faktist bra, ett år kvar till moppe!!! haha ne skoja, men det känns bra ytligare ett år som har gått!
Gott nytt år föresten, hoppas ni haft det bra!
Det här året vart ju lite spec eftersom jag är där jag är.men det såg väll utt såhär..
typ först gick vi till varan favorite restuarang (moon walk) som ligger nere vid stranden, och åt god mat och spela lite kort... sen vid tolv var det ju dags för fyverkerier, och jävlar thailandre älskar verkligen raketer!!
sjukt mycket var det, ahha jag skojar inte, det hållde typ på ien tmma efter också :) haha störda!






hah ser ni hur otroligt stora räkorna är, haha vart helt förvånad när jag såg dom;s




ni ser den dära ljus grejen som hon håller i, asså det var typ 300st sånna uppe i luften, lite coolt asså!:)






Kommentarer
Postat av: Jag känner Lassie

Jag ser att det är Kjell Sundvall regisören till Jägarna bl.a. som ligger ner i blå skjorta som var eran bordsgranne.

Hälsa Håkan det som gilla kändisar.

2011-01-02 @ 16:33:53
Postat av: Jag känner Lassie

Jag ser att det är Kjell Sundvall regisören till Jägarna bl.a. som ligger ner i blå skjorta som var eran bordsgranne.

Hälsa Håkan det som gilla kändisar.

2011-01-02 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0