Lördag den 22 januari

Betyder flyttning.
Imorse gick jag och Mia ner till stranden och körde lite yoga, sjukt jobbigt.
Sen ringer hennes man och säger att bussen är här och att jag måste skynda mig hem, så får typ springa för jag hade ju inte packat ihop allt än, men som tur har man en så snäll mamma som fixat det åt mig, så då  var det bara att gå och säga hejdå till alla vännor.För vi har nu flyttat till en liten bongalow ungefär mitt över skolan, så det blev ju perfekt, bara att det är så jävla trångt,det är bara ett rum, med en stor dubbel säng och sen en toa, men vi ska flytta igen om 4dagar till ett större hus :)hihi

lite bilder från onsdag eller torsdag kommer inte ihår vilken av dagarna det var :)
ι
ι
ν
 




hha mobba inte bilder på mig-.-


Kommentarer
Postat av: kerstinlindsmyr

fan vilken snygg bikini! köpt i bangkok va? :D

haha stavning på bagnkok ;$

2011-01-23 @ 00:19:46
URL: http://kerstinlindsmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0