Lanta Sanuk School

Har glömmt att berätta att idag var det min första skol dag här i Thailand. känndes riktigt bra faktist!
Fast det vad ju ingen direkt riktig skoldag för det var typ bara att rektord prata om hur det var  på skolan och hur den fungerade, sen träffa våra lärare, länma alla skol böker som jag släppat mig hit ändå från sverige, och sen att vi typ fick frukt och lite information från min mentor som kommer heta Pernilla om hur det skulle funka och hur schemat skulle se ut och såvidare...men det känns kanon! lite gööllddd schema asså!!!!

börjar halv 9 varje dag.
slutar 12 på fredagar.
elevensval helatiden iprencip, eftersom alla jobbar med det man har fått från sin andra skola hemma i sverige så man jobbar med det som behövs.
går till 16.00 på torsdagar, får sluta tidigare om jag hunnit med alla (beting från skogstorp) den veckan.
gymnatik tror jag det var på onsdagar och fredagar(på morgonen för på eftermiddarna är det för varmt)..
har idrott på stranden eller i poolen som skolan äger
på tisdagar har vi thai tema, och så får man typ som olika stationer, det kan vara att man åker ut på elefant ridning som min bror ska få göra imorgon, lära sin laga thai mat,åka till kloster(stav) och hälsa på munkarna och se hur dom har det, och massa annat kul! :)
typ såhär mycket har jag fått reda på en sålänge iaf, skrever imorgon hur det har gått med 2 skoldagen, för imorgon blir det ju mer "skola"

juste vi fick en tröja också som det står lanta sanuk school och sen på baksidan doms hemsida, höhö man fick välja färg också, och jag valde ljusblå, det var typ den ända snygga färgen här kommer några bilder om hur skolan ser ut om det är någon som vill vete :) hih










tröjan jag fick


Kommentarer
Postat av: malin johansson

Fan vad bra scheman ni får :o

2011-01-03 @ 17:01:53
Postat av: Rosario

kul få läsa allt som händer...kram

2011-01-03 @ 20:27:53
URL: http://carlson.rosario.se
Postat av: ÄÄllen

tjäna Linn ;)

vad gör din mamma på dagarna?

för din pappa har åkt hem va? (a)

svara i ett inlägg. kram

2011-01-03 @ 23:25:07
URL: http://elleen.devote.se
Postat av: tjeerd !

snygging !

2011-01-04 @ 10:50:59
Postat av: Elinne :p

Hejsan :)



Jag tkr det är roligt att läsa allt i thailand.



Kan inte du ta kort på ngt djur som lever där ? :)

2011-01-04 @ 12:33:32
Postat av: Anthony linn's älskling Charbel

Fin chey bakifårn :)



saknar dig :)

2011-01-04 @ 18:29:48
Postat av: Anonym

kan du inte ta lite kort på hur du bor och så?

varför flyttade ni till thailand?

2011-01-05 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0