jag älskar hängmattor♥

Tjoo bloggen!
Idag var det lagom varmt fast framåt kvällen blåste det som fan!
-heh försov mig idag så kom lite sent, menmen...
idag hade vi tema dag, jag hade påjer (stav)
För dom som inte vet vad det är, ni vet när man gör eld show? då håller man ju i ett snöre ungefär och sen är det eld på slutet av snöret och så gör man olika konster, fast vi körde med bollar på slutet av snöret, men nästa steg är eld, det var faktist skit kul!! Lärde mig massor av olika grejor!:)
Sen efter skolan åkte mamma och jag in till saladan och köpte en lampa, haha
men det är faktist så att när vi ska gå och lägga oss och släcker alla lampor så blir det värkligen kål svart, så vi köpte en liten söt lampa :)
Och juste -jag älskar hängmattor!
det är så jävla skönt när man är så där trött och sen bara kunna gå och lägga sig i en hängmatta! för skönt! hihi :)


det får duga med denna bild :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå min vän! Nu är vi tillbaka i Sverige igen.

Hälsa mamma, det var såå kul att träffa er// Kram Suss

2011-01-26 @ 13:51:43
URL: http://linnsundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0