förlåt...

för jag inte hann och blogga igår, men jag får aldrig någon riktig tid till och sätt amin ner och blogga en stund, men ska försöka och göra allt jag kan iaf, och bilderna jag lovade och lägga ut kommer ut när jag kommer hem för jag har inte laddat in dom i datorn än, och just nu sitter jag ju i skolan.Men tänkte att jag kunde lägga ut lite bilder från themadagen och idrotten:)
men nu ska jag försöka göra lite nytta men historian..men vi hörs senare då.
puss♥


idrott på stranden(jag står typ längstbak i ljusblå tröja)




stå på händertävling i poolen efter ett jobbigt idrottspass...


terma dagen (:

Kommentarer
Postat av: hugooooo!

(Y) lillsnygg !

<3

2011-01-07 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0