bilder

hej... haha jag vet jag sugggeerrr på att blogga, men same shit.
Nu kommer lite bilder från guld kvällar och dagar !:)














restaurang besök, "nong" heter det undersa och som jobbar på vårang favorite restaurang (:


fan jävla manet helvete som jag brännde mig på igår! ajj!!


tiger♥


satt på en av handdukarna som hängde ute och mamma hade just skakat handduken och skulle hänga den på min stoll som jag skulle ha något och luta mig mot, men jag hade redan lutat mig så hon struntade i det och gick och satte sig, och sen när jag gick upp för att prata med mamma så ser jag den, asså omg, buhh vart serisöt ass rädd, eller ja vbart helt förvånad så kunde inte såga ett ord,och mamma viste ju inte vad det var tills jag pekade mot handduken..


DÖD!

Kommentarer
Postat av: Mats

Skönt att du inte vart biten

Puss

Pappa



Kolla

http://koh-lanta.svenskaskolanthailand.se/wpt/view/42/242/30242/

2011-01-12 @ 14:56:25
Postat av: evelina

har du tröttnat på att vara där?:)

2011-01-12 @ 21:50:49
URL: http://evelinaaltea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söt katt :) nu är det ca 8 veckor tills jag kommer :D

2011-01-12 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0