11.0

God morgon!
Som några kanske redan har märkt är att vi äntligen har internet i huset, och det betyder att jag ska försöka eller ja det kommer förmodligen bli med bloggning också, men ska försöka iaf, för den är typ döödd nu..
menmen...ska dra ner till min kära mamma och lillebror som är nere på stranden.
Ajuste igår skulle jag försöka titta på solsidan på datorn med det gick inte så bra för det vart bara helt svart när man tryckte på play, är det någon som vet hur man gör :$
så kan ni gärna skicka länken och så, så är ni gulliga :)




kerstinlindsmyr om Lördag den 22 januari:
fan vilken snygg bikini! köpt i bangkok va? :D
haha stavning på bagnkok ;$

sv: aw "gu" vad roligt att höra, nä jag har faktiskt köpt den i krabi:)

Mats  ([email protected]) om bilder från krabi:
Hej min bästa dotter.
Många tittar på din fina blog gmen de jag pratat med förstår inte eller ser inte att det är du och Jacob som klättrar.
Snälla älskling skriv gärna litre kommentarer till dom fina bilderna.
Puss
Älskar dig!
Pappa Mats

sv: hej bästa pappa.
haha aa okej, nu vet alla att det är Jacob och jag som bergsklättrar ! okej ? :)
loveu2, i miss u ...


stina om bilder från krabi:
jag va nyss i thailand, och då va jag i krabi;)
vet du vad öarna hette? kram♥
sv: jaha okej, tyvärr men jag kommer faktist inte i håg vad öarna låg, men det låg nära Ao nang tror jag att det hette :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0