svar;

anonym  (emma95@live,se) om svar;:
varför går du i skolan ner i Thailand??
hur länge har varit där och hur länge ska du vara där??


sv; Som jag sagt förut,det var min mamma som ville åka ner hit..och så blev det så, och jag kan ju inte missa skolan liksom i 5 månader, så det fick det bli att gå i skolan här också..
har varit här i 2 månader och lite till och har ungefär lika länge kvar, åker hem i början av maj så aa..



anonym om svar;:
kan du lägga upp bild på dina och din kompis naglar som ni fixade?:D
och ungefär hur mkt kostade det att fixa dom?:)

sv; har faktist ingen bild på vara naglar, men kan fixa för dannie tog en bild på dom så ska fråga om hon kan skicka den till mig :)
men det kostade 150 bath, och det är ungefär 30 svenska kronor, så grymt billigt!!!

   
 

Kommentarer
Postat av: Jennylövenhamn

saknar dig älskling.

men iallafall tänker skicka lite information om vad som händer i kumla, haha.

Vi har fått en ny tjej i våran klass, som heter Felicia Karlsson, och hon är jätte snäll.

Det händer inte särskilt mycket, allt är som det alltid har vart -.-

Evelina har ngt kul och säga också, om du inte redan vet, haha,

och jag har klippt håret, hahaha.

så nu har jag inte DIN frisyr längre ;)



loveu

2011-03-09 @ 10:48:39
URL: http://jennylovenhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0