de va de

Vad heter du? Linn
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? ja
Är du kär? nej
Gjort nåt du ångrar? vem har inte?
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nää...
Är du blyg? inte direkt, haha 
Vilken årstid gillar du mest? SOMMAR!
Favoritdjur? Henke
Vad består din garderob av? trä? annars kläder
Hur mycket pengar har du varje månad? vet inte? 
Vad köpte du senast? en glass
Den bästa filmen? datenight
Vad är klockan just nu? 10.41
Hur mår du? bra
Vem kysste du senast? nån..
Har du åkt moped någon gång? ja
Är du mörkrädd? ne, det kan jag väl inte påstå
Vart skulle du helst vilja ha piercing? navelpiercing,tungan! 
Röker du? om jag nu gjorde skulle jag ju inte direkt säga det ut över bloggen, men ne.. 
Bästa bok? hatar och läsa 
Blivit rånad? Nej
Humör just nu? glad
Vilka internetsidor besöker du varje dag? facebook och blogg.se
Vad slösar du mest pengar på? kläder
Kan man vara vän med sitt ex? ja, varför inte?
Favoritchoklad? choklad ! hahah
Varit kär i en kändis? Nej?
på folk? va?
Är du lycklig? yea
Använder du smink? i sverige ja, thailand ibland 
Hur ofta motionerar du? varje dag i prencip 
Vad har du för drömmar? Massa!!
Blivit tagen/hämtad av polis? ja, haha
Blivit förföljd? tror jag inte
Hur svarar du i hemtelefonen? ja, hallå 
Hur svarar du i mobiltelefonen? samma
Ringer det mycket till dig? sådär
Ringer du mycket? bror på
Vem ringde du senast? mamma
Hur mycket pengar har du? vet inte?
Antal timmar sömn inatt? 7-9 inte vet jag
Sover du ensam i natt?
Vem vet mest om dig? evelina
Vem vet du mest om? evelina, tror jag 
Vad ser du fram emot? sommarlovet!!
Vad vill du just nu? ut i solen, inte sitta i skolan.. 
Vem längtar du mest efter? vännerna och släkt
Vem vill du sova bredvid inatt? ;)
Vilken årstid är det nu? den gröna
Har du varit kär? yes
Är du en bra partner? klart ;)
Har någon varit otrogen mot dig? ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?  tror inte det
Har du varit otrogen? ne
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? oj, vet inte, inget jag tänkt på
Är du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Vad åt du senast? mango
Är du polare med grannarna?

Kommentarer
Postat av: Ayan

Jag saknar dig gullet!

KOM HEM SNART VI BEHÖVER DIN NÄRVARO!

<3<3<3<3

2011-04-22 @ 16:20:00
Postat av: Anthony linn's älskling Charbel

ljug inte linn, du har velat bli tillsammans med ditt ex ;)

2011-04-25 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0