Fika på Franska cafét på skoltid..

Hihi ja, idag vart det verkligen inte så mycket gjort i skolan.. :)
Vår lärare José Carlos sista dag var det idag. Så vi i klassen eller ja fyra stycket, ellie, nels, marcus(marwe) hade fixat kanelbullar och cola idag till josé så det satt vi och mumsa på..Sen så hade Ellie några speciella fördelsedags ljus hemma så om man blåser ut dom så tänds dom igen och så fortsätter det så igen.. haha men det fattade ju han direkt, så det vart ju inte så kul, ahha aja efter rasten så vart det mest snack och så. Sen ungefär vid halv tolv så blev vi bjudna på en varsin frukt shake på Franska café av José :)  mysigt!

Imorgon så kanske ellie, nels och marwe och jadå åka till dreaming spa och göra massage och fixa håret, för elli skulle färga håret, och jag behöver verkligen det också, så varför inte i morgon? :)
men vete bubblan vad jag ska göra i såna fall, måste iaf toppa mit hår. och antinge färga/ sling men vet inte vilken färg eller så, för min utväxt ser ju hämskt ut så det måste fixat... hade tänkt mig göra blonda och ljusbruna slingor men jag vet inte... känner mig lite feg för att göra något, men har ju haft blont hur länge som hälst ju så vill göra något, nytt fast det är ju ingen idé och typ färga brunt eftersom sommaren kommer snart..men tänkte prova färga det brunt i höst, men nudå vad tycker ni? blonda med ljusbruna slingor som jag eller vad tycker ni?
tacksam för svar (a)


bara någon cp bild... haha

Kommentarer
Postat av: elvira<3

kanske liite sen,

men ljusbruna slingor skulle va fettfint på dig linn<3

2011-04-10 @ 08:15:18
URL: http://elvirasaborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0