19.28

Tja!!
Har inte sovet ett skit inatt typ, för ett par j*vla mygor har invaderat mig inatt... skönt va?
hoppas eran natt blivit skön iaf? :)
Vaknade annrs som vanligt, gick till skolan.
Efter skolan földe jag med elinore hem och vi har badat och solat med olja, fast det vart typ ingen skilnat...
har typ panik nu isluter det är ju bara 6 dagar kvar och måste bli brun..:(  men har ju liksom glömt bort att sola här nere efter som man har varit här nere.. så är typ en blekfis nu ...:( och nu kommer ni ju förvänta er en solbrun tjej som varit nere i thailand ett halv år ungefär och komme hem brun, men nejnej, kommer vara blekis...:(
menmen får väl skylla mig själv!
Imorgon är det sista skoldagen iaf, ska bli sköönt!
klockan 4 imorgon ska jag iväg och gymma med ellie, och sedan ska vi hem till henne och baka kladkaka och ha film maraton :) mysigt!
Vad ska ni hitta på för skoj då?:)

btw: lääängtar tills bangkok, vill shopppaa!!!!!!!!!!:D


Kommentarer
Postat av: kamilla

älskar bilden, för fin är du hjärtat!!

2011-04-28 @ 08:48:28
URL: http://kamillawahidi.blogg.se/
Postat av: rebecca johansson

för jäkla snygg bild! missu

2011-04-30 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0