Yoga

hejhej :)
började dagen med ett Yoga pass som var nera vid stranden.
vi gick upp ungefär tid halv 9, kämpigt.Åt frulle och sen gick mamma och jag ner till stranden och där började Yoga passet, det var verkligen inte som jag hade förväntat mig, jag trodde liksom att man skulle sitte med benen i kors som en skräddare och medditera(stavning)
men så var det icke, det handlade typ bara om balans, styrka, vighet och sen typ andningen:)
Men det var skit kul! och jobbigt!!!
snacka om att jag kommer ha träningsverk imorgon, måste någ börja träna lite gymnatik sen när jag kommer hem igen!! jag känner verkligen hur mycket jag har tappat! och sen saknar jag såklart alla också !

















kumlatruppen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0