Opium...

Sitter just nu på restaurang Opium och det har redan blivit mörkt, typ kolsvart..men iaf en lyckan dag:) Vaknade ungefär vid elva, gick och käkade frukost och sen drog vi till stranden och sola och bada i havet, för skkööntt! Det här blir ett väldigt kort inlägg, för vi ska snart gå hem och sova, är helt slut efter dagen, klockan är då halv nio är nere i Thailand just nu, imorgon tror jag det blir att gå ner till stranden för det var någon jul grej där och sen käka julbord, mumms..för det är ju ändå julafton;) Internet funkar inte i huset så jag vet inte om jag kommer kunna blogga på ett tag, men jag hör av mig när det kommer tillbaka, eller får jag väl gå hit igen till restaurangen för att blogga, bilder från dagen och lite annat återkommer !:) Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0