Godmorgon!

Vaknade nyss upp för en liten stund sen, så sitter just nu och käkar lite frulle (:
Funderar på om jag ska gå ner och ta en liten dusch innan jag ska dra vidare till Cissi, så jag ska nog göra det. Har igentligen inte så mycket att skriva om, eller jo min bror är just nu på någon uppgradering på taekwondon(stavning) så vi får väll hålla tummarna och hoppas att allt går bra!
Ikväll sover jag nog hos Evelina, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men..det blir väll någon film, och sen dra ut :)

men vi hörs, puss♥


jenny♥
(klicka på bilden för att komma til hennes blogg) 


Kommentarer
Postat av: jenny♥

du skriver ju jätte bra inlägg,

älskar dig!♥

2010-12-11 @ 18:13:46
URL: http://jennylovenhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0